Muita artikkeleita
Suomen Vesitekniikka – 05.03.2018
Kantar TNS Oy:n tekemän puolueettoman asiakastutkimuksen mukaan 94% asiakkaista suosittelisi Suomen Vesitekniikkaa myös muille. Esimerkiksi asiakassuhteiden lujuus sekä asentajien ammattitaito ovat alan keskiarvoa paremmat.
Suomen Vesitekniikka Oy on erikoistunut ensisijaisesti omakotitalojen sekä muiden pientalojen ilmanvaihto-, LVI- sekä lämmitysjärjestelmien saneerauksiin, asennuksiin ja huoltoihin. Jo yritystoiminnan alkumetreiltä asti asentajien ammattitaitoon sekä työvälineisiin on panostettu. ”Halusimme heti alusta saakka keskittyä asiakaskokemukseen sekä palvelun laatuun”, kertoo Suomen Vesitekniikan toimitusjohtaja Harri Kiviranta.
Tutkimuksen mukaan palveluiden suunnittelu ja toteutus ovatkin kulkeneet käsi kädessä. Palveluiden lopputulokset vastaavat erittäin vahvasti sitä, mitä alussa ollaan asiakkaan kanssa sovittu. ”Asiakaslupauksen pitäminen on meille kaiken lähtökohta”, Harri jatkaa.
Kilpailuilla markkinoilla hyvin toteutettu palvelu ei enää yksinään riitä takaamaan menestystä. Tästä syystä eri asiakasryhmien odotusten, vaatimusten sekä palveluun liittyvien käsitysten merkitys korostuu entisestään. Jokaisella asiakkaalla on täysin yksilöllinen käsitys markkinoilla olevista palveluista sekä niihin liittyvistä erilaisista vaihtoehdoista.
Erilaisten vaihtoehtojen kartoittaminen ja sitä kautta syntyneen asiakaskokemuksen lopullinen asemoituminen on monien eri tekijöiden summa. ”Loppujen lopuksi on kuunneltava asiakasta ja ymmärrettävä, mikä hänelle on tärkeää”, Harri toteaa.
Tutustu halutessasi Kantar TNS Oy:n toimintaan tarkemmin täältä.
Copyright 2024 © Suomen Vesitekniikka Oy | Kaikki oikeudet pidätetään